My Bucket List 《做條有夢想的鹹魚》

今日係我既十八歲生日,我想趁我仲可以發夢、仲有夢可以發既時候,認真諗下呢一刻既自己覺得人生好想做既事。 網上面既travel blogger 好多都有一個travel bucket list,睇左幾個其實當中都有一半項目係一樣既(騎駱駝丫、學異國語言丫、睇北極光丫等等呢d都好常見)。umm…覺得自己寫呢d又好似好巷窩,於是諗:究竟有乜係我最想做架呢? 最後…………我搵到我幾樣好想好想好想做到既野,但同時有太多野想做,忍唔住寫一個「雜」既bucket list…所以即係…有兩個list… :o) 可能你睇完覺得我好異想天開,我都覺得係,但如果我繼續想做呢d事、經歷呢d野,我一定會去做 >:)

————————————————————————————————————

#A 我好想好想好想做的事 :o)

1. 與爸媽去一次海外爬石trip

我幻想泰國是一個很possible的地方 🙂 如果玩bouldering,一fall就掉進海裡,絕對能夠滿足到媽媽渴求刺激的心。想玩傳統攀岩又得,運動攀岩又得。風景同好玩程度,應該比香港勁好多啊!!下年,目標係下年!


2. THE Pacific Crest Trail

Wild-letmewatchmovies.in_

都是因為這套戲Wild。還有這套戲Do More With Less。而不受這些報導影響(…慚愧)。一定很難。最基本的,水、食物、氣溫,還有體力都成為最關鍵的問題。但想嘗試以最基本,最原始的方式生活五個月。🔥🌲💧


3. 在Yosemite露營、攀石、看日出,一次過完成三個願望…正…

在這個攀岩者的天堂裡,應該總有一兩條線,是我這個低水平的新手可以艱難地應付的。


4. 環遊紐西蘭:

有太多東西可以做了!滑浪風帆、跳傘、bungee jump、玩滑翔傘、撐艇…想要「冷靜」點的生活,可以在農場工作,照顧羊羊🐑、收割農作物。紐西蘭雖然不大,但卻可以在同一個時空,在不同地域感受不同季節的大自然,一日海灘游水探海龜🐢,第二日雪山滑雪搭纜車🎿 能夠環遊一個地方,深入體會/認識另一個地方的文化、人,是很有挑戰,充滿未知的事。


5. Kayaking @ 南/北極

究竟我想去探望北極熊先生,還是想去家訪企鵝🐧一家人呢?兩難之間,我真的未能二選其一

北極有兩萬人住,好想訪問一下他們,知道、感受他們在極低的生活。雖然都是現代、摩登的生活方式,但相信一定有很多有趣、獨特的生存故事。而南極一片茫茫冰川,就只有科學家和企鵝一起生活。在這個無人國度,可能有更多更多故事等著我去發掘 ❤


6.一個月的航海

航海,我覺得是很型的一件事😤


7.珠穆朗瑪峰Screen Shot 2015-06-15 at 11.02.53 am

要登上珠穆朗瑪峰,是一個人,人生的終極目標。要經歷多年的專業嚴格訓練。攀登的因數除了體格(高山症!)和攀登技巧,還有心理狀態、物資、金錢,但最最最關鍵的,是大自然的考驗。我自己上不到海拔八千幾米的珠穆朗瑪峰頂,但我想爬到珠峰的基地營(Mount Everest Base Camp,海拔5,364 米),這十幾天的旅程,應該足夠我回味了。


8. Utah’s Canyon

這些山形地勢,不迷人嗎….?

————————————————————————————————————

#B 一   大   堆   我想做的事 :o) (「雜」list)

  1. 學潛水
  2. 學得一手異國的地道煮食
  3. 學一種異國語言
  4. 海龜保育
  5. 騎駱駝
  6. 騎大象
  7. 旅行時為外國人住香港料理
  8. 只book去程機票,冇計劃地自己旅遊
  9. 崖上跳海 Coasteering!
  10. 在外國郊外露營
  11. 火邊聽古老民族村民講故事
  12. 認識其他國家的backpacker
  13. farm work stay
  14. 到美國黃石國家公園
  15. Dogslad!
  16. road trip 一趟
  17. 非洲Safari、wildlife watching
  18. 森林Ziplining
  19. 在旅遊時迷路
  20. 探訪聖誕老人的家
  21. 去Harry Potter Land

⚠隨著我看更多的National Geographic,follow更多旅遊家、攝影師、攀岩人士的instragram,這個list將會不斷地擴張⚠

P.S. headder張圖係咪好靚呢…玩過tumblr既朋友仔應該會知道:如果你做過/做左Life Scouts裡面既事,就可以reblog(轉載到自己的網誌),好似童軍集齊d章咁 :)

Leave a Reply

